2. novembra 2013

SVIEŽE DENNÉ LÍČENIE S BB KRÉMOM OD BIODERMY


Milé čitateľky/ čitatelia,


po dvoch mesiacoch odmlky som 
(konečne) s vami a verím, že čoskoro 
dobehneme všetko zameškané. 
Pracovné leto požehnané nevestami 
ubehlo ako voda, s ním aj nenahraditeľná 
dovolenka na Slovensku pri mojej rodine 
a ja sa ako inak opäť púšťam do nových 
inšpirácií a článkov venovaných všetkým vám, 
ktorí máte radi kozmetiku a veci s ňou spojené.


V dnešnom príspevku sa oboznámime 
so Sensibio AR BB krémom od Biodermy 
a môžete sa tešiť aj na krátky obrázkový postup 
jednoduchého sviežeho denného líčenia. 
Líčenie, ktoré si nevyžaduje zložité tieňovanie 
a ktoré za pár minút hravo zvládnu aj začiatočníčky.


BB krém je všeobecne propagovaný ako 
"all in one" produkt, ktorý nahrádza denný krém, 
sérum, podkladovú bázu, mejkap a ochranný 
UV filter. Môže sa nanášať samostatne 
na očistenú tvár ako tónovací krém 
alebo na sérum či krém namiesto mejkapu. 
V súčasnosti má takmer každá 
kozmetická značka svoj BB krém.

Sensibio AR BB krém je zjednocujúci 
a upokojujúci krém špeciálne vyvinutý
na reaktívnu a citlivú pokožku. Pomáha 
zabraňovať začervenaniu a zmierňuje
pocity pálenia. Je výborným pomocníkom 
zvlášť v lete, ak máte po opálení citlivú
a podráždenú pleť. Pleť nielen zjednotí, 
ale aj bojuje proti prechodnému
či dlhodobému začervenaniu. Krém je 
jemne parfumovaný, hypoalergénny,
bez farbív, s ochranným faktorom SPF 30.
Sensibio AR BB krém má príjemnú 
krémovú konzistenciu (tuhšiu než 
väčšina BB krémov) a na moje vlastné 
počudovanie aj celkom dobrú kryciu 
schopnosť! Rovnomerne sa rozotiera 
a čo je veľké plus- nespôsobuje nežiaduce 
stmavnutie dôsledkom oxidácie na pleti. 
Obsahuje však titanum dioxide, ktorý 
spôsobuje "bielu masku" na tvári 
pri fotografovaní s bleskom.
Pokiaľ je pokožka v lete opálená, 
Sensibio AR BB krém môže mať 
sivasto-ružovkastý nádych a v kontraste 
s teplým odtieňom pleti na krku 
a dekolte vyzerať veľmi neprirodzene. 
(V tom prípade by som odporučila 
vymeniť Sensibio AR BB krém
za Sensibio AR kompaktný make-up
ktorý má teplejší odtieň a podobný účel
v prípade, že máte citlivú až reaktívnu 
pokožku.) Aj keď ja patrím medzi "bleduľky" 
a odtieň spomínaného BB krému mi 
momentálne vyhovuje, počas zimných mesiacov 
by som sa však ja osobne jeho používaniu vyhla.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 


SVIEŽE DENNÉ LÍČENIE 
SO SENSIBIO AR BB KRÉMOM

Ako som už v úvode sľúbila, 
na záver pripájam ukážku "bleskového" 
líčenia bez náročného tieňovania 
s minimálnym množstvom potrebných 
produktov. Budeme potrebovať len 
pleťovú vodu, Sensibio AR BB krém, 
ceruzku na obočie, očné tiene, 
štetce, maskaru, bronzer a lesk na pery.


2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...