5. augusta 2015

ČIERNA A STRIEBORNÁ LINKA S PERAMI "CRIME" / DENIM STAR HEADBAND


Milí priatelia,

dnešné líčenie patrí medzi moje najobľúbenejšie a hoci 
vám často na blog pridávam prevažne farebné verzie očných
"mejkapov", v bežnom živote nosím viac-menej neutrálne 
farby, hornú linku a výrazné pery. Tento look klasickej 
čiernej linky som ozvláštnila striebornou linkou Gosh 
nanesenou tesne nad jej hornú líniu. Vystupujúce partie 
a líčka som rozjasnila broskyňovo- ružovým highlighterom 
MUA, ktorý bleduľky môžu používať aj ako lícenku.

V lete spontánne siaham po ružových odtieňoch rúžov, 
ale táto dnešná kombinácia modrého pásikového trička
s denimovou čelenkou by krásne vynikla aj s červenými 
perami, ale o nich možno už v nasledujúcom príspevku...:)










Použité produkty:

• Estée Lauder Double Wear Light 2
• Maybelline Dream Lumi Touch 02
• Constance Carroll powder 18 Ivory
• MUA highlighter Opalescent Amber
• Artdeco eyebrow pencil 4
• Sleek matte eyeshadows
• Maybelline lasting drama eyeliner
• Gosh liguid eyeliner 004 silver
• Rimmel Lash Accelerator Mascara
• Rimmel soft kohl kajal pencil white
• Makeup Revolution Lipstick Crime

3 komentáre:

  1. krásna ako vždy.rada ťa sledujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aké jednoduché a aké krásne. Ako ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to na fotkách pristane Julka :) Pekná líčenie. (y)
    Nominovala som ťa na Liebster award Tag, tak ak by si mala záujem môžeš si viac prečítať v článku:
    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2015/08/moja-nominacia-na-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...