7. mája 2014

GETTING BLONDE AT HOME

Milí priatelia,

v aprílových obľúbencoch som vám sľúbila foto dokumentáciu mojej vlasovej premeny. Keďže mám svoju obľúbenú kaderníčku doma na Slovensku, rozhodla som sa ísť do tejto zmeny na vlastnú päsť. Vlasy som si nefarbila viac ako 3 roky a asi rok sa strihám sama. Prvýkrát som sa sama ostrihala ako dvojročná takmer dohola a ďalšie pokusy (aj extravagantné) prišli až 
v puberte. Neexistovala bábika alebo Barbie, ktorá by nemala vlasy aspoň trochu pristrihnuté a tvár primaľovanú (väčšinou perom, ktoré už nešlo dole). A hoci som vždy obdivovala dlhé vlasy na iných, ja sama som ich nikdy dlhšie ako pod plecia nemala. Ako dieťa som nosila mamine bavlnené roláky natiahnuté na hlave a predstavovala si, že sú to moje dlhé vlasy. Predstavte si, že som na nich aj zapletala rukávy a zvyšok "tela"do chvostu. Jeden rolák bol žltý a druhý hnedý, takže raz som bola blondína a raz bruneta (haha). Snívala som o parochni a márne dúfala, že ju raz vyhrám v súťaži Snívajte s nami, kde sme s mamou posielali listy s mojím želaním. Verte či nie, sen sa mi po dvadsiatich rokoch splnil a teraz vlastním zopár parochní 
v rôznych farbách.

. . . . . . . . . . . . . . .

Dnešný príspevok bude o tom, ako som si zosvetlila vlasy pomocou melírovacej čiapky. Kompletný set som kúpila v drogérii 
za necelých šesť libier. Krátke vlasy boli v mojom prípade výhodou. Háčikom som vyťahovala len veľmi tenké pramienky 
cez mini dierky na čiapke. Tento proces bol celkom náročný vzadu na hlave a zo strán, ale pomáhala som si druhým zrkadlom. Farbiacu zmes som nechala pôsobiť 60 minút.










Vlasy síce prešli ťažkým chemickým procesom, ale naďalej zostali zdravé a nepoškodené. Farbené sa mi oveľa ľahšie upravujú, udržia si dlhšie objem a menej sa mastia. Zmenu vnímam veľmi pozitívne aj napriek tomu, že som bola hrdá na svoju pôvodnú prirodzenú farbu a dlho som váhala. Preto, ak sa aj vám žiada akákoľvek zmena, hoci len malá, neváhajte a pustite sa smelo 
do toho! Oživíte tým nielen svoj zovňajšok ale aj svoje vnútro. Iný pohľad na seba otvára nové možnosti a naštartuje vás 
k pozitívnym zmenám v každom smere. Možno len nový strih, zmena rúžu alebo výmena farieb šatníka. Váš výzor vyjadruje vašu individualitu.



4 komentáre:

  1. Neuveriteľné ako môže niekto ešte aj s čiapkou na farbenie nasadenou na hlave vyzerať úžasne :-) a to s tými svetrami som robila aj ja... Ale aj so šatkami a kadečím čo sa dalo zapletať :-P

    Anička Kullička

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa páčili aj pôvodné vlasy, ale zvládla si to lepšie ako mnohé kaderníčky, vyzerá to veľmi prirodzene :)
    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásně se ti to povedlo. Takhle někdy nemám zesvětlené vlasy ani od kadeřnice! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee tebe to ale pristane! :) A to som si myslela že melírovacia čiapka je už zastaraná, ale ty si ma presvedčila o opaku:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...