21. marca 2013

SPRING / JAR 2013 - FASHION / MÓDA



Milé dámy,
vedeli ste, že hoci 21. marec je podľa 
zvykov považovaný za prvý jarný deň, 
v skutočnosti sa začala jar už včera 
20. marca. Posun o jeden deň podľa 
astronómov spôsobuje to, že dĺžka roku 
nezodpovedá celému počtu dní. Radosť 
z prichádzajúcej jari nám, najmä ženám, 
môže pokaziť  jarná únava. Hlavnými 
príznakmi sú celková fyzická a psychická 
vyčerpanosť. Preto vás dneš poteším 
(aspoň názorne) výberom outfitov, 
ktorými túto jarnú sezónu určite nič 
nepokazíte. Pripravila som pre vás koláž, 
v ktorej som sa zamerala na tak ako ležérne, 
tak aj elegantné outfity na rôzne príležitosti.



. . . . . . . . . . . . .

1. Casual



2. Romantic/ Elegant



3. Playful



4. Casual, work



5. Elegant



6. Teens, Cute


Ktorý z týchto outfitov vás vystihuje najviac? 
Ak ste nenašli samú seba ani v jednom 
z nich, aký štýl preferujete?
Páčia sa vám pastelové farby 
alebo naopak sýte či tmavé odtiene?

3 komentáre:

  1. Pre mňa 1, 4 a 5 :-))) Krásne :-))) Veľmi osviežujúce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá 3. playful, to som celá ja, do bodky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem pastelové farby, síce tieto outfity sú ladené skôr tak elegantne (ja preferujem skôr pastel goth) ale vyzerajú naozaj úžasne. Ten prvý sa mi naozaj páči i keď neviem si seba moc v niečom takom predstaviť... ale človek nikdy nevie. Som naozaj príjemne očarená tvojím blogom. Beriem ťa ako moju budúcu inšpiráciu a verím, že i ten môj nadobudne takej profesionality. Ale predsa po pár mesiacoch nemôžem čakať zázraky. Fotky máš naozaj pekné a stávam sa pravidelným čitateľom.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...